35-річна американська актриса, письменниця і режисер Ліна Данем вийшла заміж за британського музиканта з перуанськими корінням Луїса Фелбера, який виступає під псевдонімом Attawalpa. Їхнє весілля відбулося всього через місяць після заручин в Union Club у лондонському Сохо і була просякнута любов’ю до «бітлів».
Пара розуміла, що за місяць самостійно неможливо підготуватися до весілля, а тому звернулася до організаторів заходів Донні Маркус Дьюк та її партнера Джейкоба Маллінсон Бірда (хоча до цього вони не робили весілля). Пандемія весь час диктувала свої умови: постійно змінювався список гостей, так як багато хто не міг прилетіти. Фелбер був стурбований станом здоров’я коханої (Ліна пережила гістеректомію) і тому хотів повністю дотримати всі запобіжні заходи на весіллі – обов’язковий сертифікат вакцинації для гостей, два експрес-теста на COVID-19, масковий режим і дистанція.
«Знаєте, коли хтось із гостей повідомляє, що захворів і тому не приїде, в черговий раз переконуєшся, що пандемія ще не закінчилася, а значить, до запобіжних заходів слід поставитися серйозно. Якби ми побралися в інші часи і нам довелося планувати церемонію рік, а не місяць, ми б втратили глузд», – поділилася Ліна.
На церемонії були присутні 60 гостей, серед яких були мама та батько Ліни, її брат з його партнером, тітки, дядько, кузина, близька подруга Тейлор Свіфт, а також інші гості спостерігали церемонію наживо по Zoom’у – спеціально для друзів з Нью-Йорка, Лос-Анджелеса, а також для рідних Луїса в Перу організували пряму трансляцію.
Дизайнер Christopher Kane зшив для Ліни три весільні сукні, які вона змінила під час урочистості. До вівтаря наречена йшла в мінісукні з довгими рукавами та глибоким декольте, яке закрило ніжне мереживо.
«Спершу головним прототипом мого вінчального плаття були образи наречених бітлів. Потім ми прийшли до чогось середнього між Джун Картер Кеш, Присциллою Преслі й фільмом «Дочка шахтаря»», – розповідає наречена
Доповнила образ Ліна білими колготками, туфлями на невисоких підборах Miu Miu, «чимось старим для нареченої» – кулон, який раніше був однією із сережок її бабусі, сяючим макіяжем з котячими стрілками і пишними віями у стилі Клаудії Шиффер на показі Versace, бантиком на маківці та фатою.
«Для урочистої вечері я переодягнулася в довгу сатинову сукню з високим коміром і рукавами з розрізами. Воно трохи більше кремового відтінку ніж те, в якому я була під час церемонії. Спереду на ньому красується ця неймовірне прикраса, яку Крістофер представив в одній зі своїх колекцій пару років тому. Одночасно розкішне і дивне. Приголомшливе поєднання. Третє плаття стало сюрпризом. Зізнатися, я розплакалася, коли Крістофер приніс його на фінальну примірку. Ті, хто стежать за його творчістю, знають, що протягом останніх декількох років він став по-справжньому прекрасним художником. Він написав наш з Лу портрет, який ми помістили на запрошення. Наші очі і губи на ньому розшиті блискітками. Його ж він переніс і на цю шовкову сукню. Вона чудова. І в ній мені було так весело, так зручно танцювати. А на спині він вивів наші імена, а також дату. І підписав авторство (моя улюблена деталь)», – розповіла про сукні наречені.
Луїс хотів синій весільний костюм, його створила дизайнерка Емілі Боде з синьої замші.
Подружки нареченої були одягнені в блискучі срібні сукні-плісе в стилі шістдесятих. Для подружок також створили індивідуальні букети з маленькими значками, які асоціювалися з кожною з дівчат. І їм потрібно було вгадати, кому який букет належить.
Під час церемонії Луїс прочитав довгу зворушливу обітницю, яку надрукував на пронумерованих картках, щоб не переплутати їх.
Обручку і заручальну каблучку закохані вирішили носити на мізинцях – Луїсу так зручніше грати на гітарі, а Ліна не захотіла збільшувати перуанську інкську каблучку початку XVIII століття, яка належала бабусі нареченого.
«Моя подруга Меган Фолсом володіє брендом The Guild, наші обручки створила його дизайнер Каролін Д’Аерн. Це букет різнокольорових сапфірів – мені хотілося щось схоже на творіння Палома Пікассо для Tiffany & Co., щось в дусі 1990-х », – ділиться Ліна.
Весільна церемонія пари пройшла за єврейськими традиціями – закохані обмінювалися обітницями під хупою, прикрашеної квітами, і ховалися під талітом, який належить їхньому рабину. В оформленні використовували кислотні кольори у флористиці. У стилізації свята актриса черпала натхнення у весіллі Джона Леннона і Йоко Оно, а тому була щаслива, коли вдалося знайти вінтажний Роллс Ройс, господар якого розписав його в точності як Роллс Ройс Леннона. Закохані не намагалися змагатися з королевою Версаля, а тому замовили один одноярусний торт з єнотами і шість маленьких тортів з різними начинками.
«Хлопці з Бангладеш, Африки та з Куби, учасники різних лондонських бендів. Вони зіграли сет з десяти пісень, які ми з Ліною пересилали один одному, коли тільки познайомилися. Ці пісні багато для нас значать. Свій перший танець ми виконали під This Will Be Our Year групи The Zombies. До сих пір крутиться у мене в голові. Другий сет був такий афро-біт, заміксований з кубинською музикою. Такі мелодії змушують людей йти в танок краще будь-якого діджея», – поділився враженнями наречений.
Фото: Jonny Ruff